17 Haziran 2018 Pazar

ALCAR Haziran ayı durumum



Bayram biterken borsadaki son durumuma bir göz atayım dedim.

Nedir durum?

Bildiğiniz gibi Nisan ayının sonunda başlayan çöküş hızla devam ediyor. Kimileri mallarını stopladı ,kimileri de trade etti. Ben ise öylece seyrettim. İnadımdan değil, ne yapacağımı bilemediğim için. Her şey o kadar kötüydü ki...

İşte durum aşağıda, %34 zarar.

Peki bundan sonra ne yapmayı planlıyorum: Seçim öncesi 36,00' a kadar gerileyeceğini düşünmüştüm. Nisan ayının başında %4,36 olan yabancı payı şu an itibarı ile %1,64 'e kadar gerilemiş durumda ki bu da hacimli satışların durmasına neden oldu. Yani bu aralar hissenin yatay seyir izleyeceğini düşünüyorum.

ALCAR (17 Haziran 2018)
Sahip olduğum hisse adedi
429
Hisse alış
55
Maliyet
   23.595 ₺
Hisse Kapanış
40,4
Şu anki değeri
   15.675 ₺
Toplam Zarar
     7.920 ₺
Toplam Zarar (%)
34%




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder