23 Mayıs 2018 Çarşamba

Sakın profesyonellere kulak asmayın!



Peter Lynch' in Borsa'da Tek Başına kitabından bir cümle.

"Sakın profesyonellere kulak asmayın!"

Ben de öyle yapıyorum.

Bir acemi olarak profesyonellere kulak asmıyorum, ama bana göre sen de profesyonelsin...

Acaba bu sözünü dikkate almalı mıyım? :))))

Bir alıntı daha

"Eğer tek başınıza yatırım yapmaya karar vermişseniz kimseyi dinlemeyin. Bu da demektir ki en büyük tüyoları, brokerların tavsiyelerini, kendi buluntularınızla paralel bile olsa gazetelerin tahminlerini, bir kenara iteceksiniz."

Evet tek başıma 20.000 TL ile neler yapacağımı görmek istedim ve hiç kimseyi dinlemeden gidip paramla ALCAR aldım.

Şu anda %20 kayıptayım. Ama 20.000 TL ile milyon dolarlar kazanmayı hedefliyorum. Çünkü borsada yatırım yapıyorum ve hiç kimseyi dinlemiyorum. Hahahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder